4/17/2014

kau masih dalam ingatan aku


بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

Terima kasih kepada Mohd Syafiq Bin Abdul Molok sebab bagi peluang aku bekawan dengan kau selama 4-5 tahun. Aku hargai sangat pekenalan ni walaupun ending nya sangat menyakitkan.

Throw back sikit la. Aku kenal kau time program SPM kat UTM. Aku tak tahu kenapa kau beria sangat & lagi pelik aku nak sangat bekawan @ bekenalan dengan kau. Time tu kau lah orang yang paling GEMBIRA aku tengok. Aku berangapan kau lah orang yang mampu happy kan har-hari aku. Anggapan !

Aku berterima kasih sangat kat kawan kau sebab sudi sampaikan SALAM aku kat kau, dan tu menjadi titik permulaan perkenalan kita. Just be nice, konon je semua tu. SAKIT PULAK HATI AKU LAHH !

Next, kita couple. Aku sanggup putuskan ADY, hanya sebap kau. Aku couple dengan kau, perasaan aku hati aku semua sakit. Thanks capik. 

Aku tak boleh nak huraikan semua nya dengai ditil, tapi....
Walau ape pon, aku doa kan yang terbaik untuk kau. Kau dah dapat perempuan yang sangat memahami kau, kau dah dapat perempuan yang satu kepala dengan kau, sama minat dengan kau, yang boleh ada masa 24 jam dengan kau, dan mungkin akan jadi milik kau selamanya. 

Sepanjang pekenalan kita banyak benda yang aku belaja dari kau. Kau ajar aku untuk berdikari, tak manja, usaha sendiri, kental, gagah, kuat, semangat, etc.
Aku sangat berterima kasih pada kau, kalau tak sebab kau belum tentu sekarang ni aku boleh drive sendiri, boleh begerak sendiri, semangat cari kerja.

Sorry aku banyak bahan kau.
SANDIWARA CINTA & MASIH MENCINTAINYA
mendalam lagu ni.

No comments:

Post a Comment