4/21/2014

aaarrggghhhhhh

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

My first interview !!
ya Allah ya tuhan ku,  seram sejuk dibuatnya.
Jantung ni macam nak tecabut je bila dapat call.
Alhamdulillah, Allah maha mendengar.
Allah permudahkan urusan aku.
Nak menitis air mata aku.
Aku nak sangat dapat kerja cepat2 sebab nak lupakan semua kesedihan aku.
Mudah-mudahan aku diterima bekerja, walaupun jauh.
Aku harap pengalaman pertama aku ni membantu aku.
Alhamdulillah, subhanallah :'(
Allah dengar doa aku selama ni.

CUBA TRY TEST
My name is Umi Nurhikmah Binti Abdul wahid
I'm 21 years old
I'm from Kulai, study at INSTITUT SAINS DAN TEKNOLOGI DARUL TAKZIM (INSTEDT)
I have 6 sibling, i'm no 3. hahhaha
Now, saya bekerja dengan ayah saya sebagai pembantu AM. hahahha

Inn Shaa Allah, aku yakin dengan diri aku.
Aku tak nak hampakan ibu ayah aku.
Yang penting niat aku tu, nak berkat dan keredhaan Allah.


No comments:

Post a Comment