nuffnang

12/03/2014

SEJARAH

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

Buat julung-julung kalinya, hahha
Congratulations Umi Nurhikmah Binti Abdul Wajih kerana berjaya menamatkan pengajian anda. Tahniah kepada diri sendri, tahniah mimi.
Honestly, bukan senag nak belajar dan nak mengabiskan masa dua tahun setengah untuk mendapatkan dip. Macam2 masalah yang kena tempuh, masalah berkawan la yang paling ketara. Rasanya belajar takda masalah apa pun. Tanyalah mana2 student, masalah yang sama juga yang diaorang hadapi, KAWAN.
Tapi tu semua kenangan, pahit manis semua aku harungi sendiri. Memang dah pasang niat nak belajar, so masalah apa sekalipun aku kena tempuh. 

Alhamdulillah, aku bersyukur sangat. Perkara yang aku sendiri tak jangka yang aku mampu. Tapi tu semua pun atas doa dan sokongan dari keluarga & kawan2 juga.

IBU AYAH YANG TAK PUTUS2 BAGI KATA2 SEMANGAT & NASIHAT

KAU KUAT, KAU TABAH

 Kiri tu farid. Classmate lelaki yg rapat la. Rajin ajak hang out, pemurah & baik hati.
Kanan, zira. Best friend + BFF. Suka duka bersama, menangis ketawa pun bersama.

 Mimi, Zira, Zura
Kita orang selalu hadapi masalah yang sama, dan sentiasa bersama walaupun kadangkala ada orang ke 4 diantara kami.

Eja + cyda
Dia orang ni classmate aku. cantik + cute 

Antara kami tiada yang ke 4 :)
jahat siak aku ni 

 lupa la senyum macam mana. boleh gitu?

 Terpancar kegigian aku an

 oi, tahniah tau. hahah. peace

 Mimi Zira Zura Pija Atul Nia
kita orang dulu 1 asrama (kolej Teratai)

 sebelah ni nadia. Dia tunangan orang. 25/12/14 dia kawin. btw, ramai dah kawan2 yg nak menamatkan zaman bujang. aku?

 terselit lagi gamba ni. tq ibu tq ayah. Mesti penat nak jaga aku kan.

 ok yg ni. Ni ibu angkat aku kat B.Penawar @ ibu zira. Aku selalu lepak umah dia, makan membuta buat assimnt ke apa2 je lah. Seorang ibu yang sengat memahami anak2, selalu mendengar masalah anak2, sentiasa ada di sisi anak2. Dia seorang ibu yang kuat, untung suami dan anak2 beliau.

 bouquet rose.
Idaman setiap wanita, dapat dari insan yang paling istimewa dalam hidup aku. Daripada ibu & ayah aku. Love them very much. 1st time.

 Bunga ni ada 6 kuntum sebenarnya, lagi sekuntum aku bagi kat orang yg aku sayang. Aku nak dia pun rasa kegembiraan yang aku rasa. 1 tangkai untuk 1 sayang bersamaan 1 cinta.

 Masuk paper la weiii. Seminggu berturut-turut. Masuk Utusan, BH, News TT, blog, tah mana lagi.

 tengah syok, tiba2 mood lagu nak update blog :(

 kita orang pernah gadoh dulu, mean salah faham. tapi tu dulu.







p/s: aku yang salah atau ni semua petunjuk?

No comments:

Post a Comment