6/16/2014

tepati satu JANJI

بسم الله الرحمن الرحيم
ASSALAMUALAIKUM.

Biar gambar yang berbicara segalanyan.









Aku sedar apa yang telah berlaku sekarang. Apa yang aku harapkan adalah semuanye kembali pulih seperti sedia kala. Aku tak mengharapkan lebih daripada kau, tapi cukuplah sekadar berkawan untuk selamanya.

Biarlah semua yang memandang aku dengan pandangan indah, aku tetap sorokkan semua kesedihan dan kerinduan aku pada kau.

Aku rela stalk kau, last seen kau, moment kau smua nya secara senyap. Aku rasa tu yang terbaik, daripada . . . . .

Tunaikan hajat aku, hanya satu. Satu JANJI akan tertunai sekiranya satu hajat terlaksana. Satu JANJI akan tertunai sekiranya kau sanggup membantu aku tepati JANJI aku. Satu keindahan yang akan datang hanya dengan satu JANJI. 

No comments:

Post a Comment