6/16/2014

Just 4 fun

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum






Dia my lil sis, yana. banyak story yang aku share dengan dia. Semuanya aku share dengan dia. Dia ni dah macam diary aku, setiap apa yang jadi kat aku, orang pertama yang akan aku cerita mesti kat dia. Bukan tak nak share dengan parents, sometimes kita nak bercerita tu dengan orang yang hati kita yakin untuk bercerita dengan dia. Aku tak nak bebankan ibu ayah aku untuk cerita hal yang remeh temeh ni. But, im still share cerita dengan my parents. Ibu ayah aku patot tahu sedikit sebanyak pasal aku.
Perkara yang aku selalu sebut dekat dia : "aku boleh bela kau tak kan kau tak boleh nak bela adik2 kau". kadang2, "aku nak makan minum aku ingat adik2 aku". hahhaha poyo kan.
Apa-apa pun, thanks sudi jadi adik aku merangkap member aku.
Kalau time dia dah nak tidur, aku selalu masuk bilik dia atas urusan yang tak penting. Contohnya yang selalu aku buat "yana yana yana, capik chat aku!". hahhaha. Tu je tujuan sebenar, but she still layan aku. Korang ada adik yang sanggup layan kepala korang, xdakan. hahhaha.
Thanks to Allah. Alhamdulillah.
p/s : miss u Mohd Syafiq Bin Abd Molok :(

2 comments: