nuffnang

6/23/2014

" J "



Ok jujur dan statment berani mati.
Just fokus kat baju ok.
Story sikit pasal baju ni. 
BAJU NI DAH HILANG ! ! !
warna hijau tua, ada capital J.
J mean JANGKA MASA PANJANGKU by capik.
Cuma baju ni je yang menjadi kenangan kita orang.
But ! ada 'kawan' tu cakap aku 'nak tayang dada' ! what !
I miss him very strong.
sentiasa bagi aku semangat, kata2 untuk melihat masa hadapan, kata2 positif, tempat bergurau senda, penenang hati, menyujuk mata etc. 

untuk capik kalau baca blog mimi :

petama, tolong maafkan mimi atas segala kesalahan yang mimi pernah buat pada capik, semua kelemahan yang mimi tunjukkan, semua kekusutan yang mimi lakukan, terambil masa capik, duit, hati . . .
Tolong bagi peluang untuk kita pulihkan relay kita, untuk kali terakhir.
Mungkin kita takda jodoh untuk bercinta tapi mustahil kita xde jodoh untuk berkawan.
Mimi pasang niat, sebelum birthday capik, kita mesti dah ok. 
BODOH rrhhhhhh !

cop !
capik x makan tahu jepon !
capik x makan sushi .
capik x pakai baju pink !
capik gila honda :(
capik x suka bola .
capik pakai baju saiz XL
capik x pandai pujuk perempuan :(
capik ganas.
air laici
birthday : 3/7/1993
x suka panggilan " b & syg"
kerja keras
maksud syafiq : penyayang
full name : MOHD SYAFIQ BIN HJ ABD MOLOK
manja

No comments:

Post a Comment