nuffnang

4/10/2014

aku RINDU kau la BODOH !!!!!!!!!!!!!!!!


بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

Syukur alhamdulillah, Allah masih beri nafas segar sampai sekarang. Dah masuk bulan April/2014 maknanya Ramadhan pun tinggal berapa lama je lagi. Rindu sangat nak mengerjakan ibadah puasa, nak kumpul pahala banyak2. Bulan yang sangat bermakna dan bulan yang sangat dinanti2 kan. Inn shaa Allah rindu itu akan terubat.

Banyaknya dugaan yang telah Allah bagi kat aku. Dugaan yang paling kuat yang terpaksa aku tanggung adalah dugaan HATI. Hati tak sakit kalau 'beliau' pandai jaga hati kita. Kenapa perlu 'beliau' berani janji untuk aku tunggu dia, kenapa 'beliau' sanggup berjanji dengan aku untuk bersama-sama susah dengan aku sebelum senag, kenapa 'beliau' senag sangat cakap tu semua tapi hakikatnya belakang aku 'beliau' buat seolah2 tak pernah janji apa2 dengan aku. 

Hari2 aku tungu chat & call dari kau, tapi RINDU yang kau bagi aku. Kau tahu betapa sahit hati aku nak tangguang RINDU tu? Sakit aku tanggung RINDU tu sama macam mana kau rasa bila scren handfon kau pecah. Tu la balasan yang kau dapat. Kau tahu berapa nilau RINDU aku selama ni kat kau? Kau tuka enjen Honda kau yang beribu pun tak sama dengan nilai RINDU aku kat kau. Kau pergi angkut perempuan lain kan. Tu la balasan yang kau dapat, enjen kau meletop ! aku tak doakan benda yang buruk, tapi tu semua kuasa ALLAH.

No comments:

Post a Comment