nuffnang

10/16/2013

AYAM ! ! !


بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

Sekadar ingin meluahkan keperiitan hati..
Sakit hati bila orang yang kita sayang buat kita macam sampah..
Mudah ucap kata SAYANG, tapi semua tu bersebab..

Kau rasa tak apa yang aku rasa?
kenapa kau buat aku macam ni?
aku boleh lupakan kau, tapi tolong jangan cari aku lagi.
untuk apa kita nak berbaik kalau aku ni untuk masa renggang kau.
aku ada perasaan, aku ada hati..
kenapa kau selalu buat aku macam ni. ni ke balasan aku?
tolong lahhh, pergi dari hidup aku...
aku tak nak jadi perempuan simpanan kau, perempuan masa renggang kau.
kau sendiri tak "batak" kat aku kan.

kau tak pernah ada untuk aku.
masa sedih aku! ketawa aku! gembira aku! luka aku! duka aku!
kau tak pernah ada! 
kau bukan yang terbaik untuk aku.
kau bukan segala-galanya untuk aku.,.
kau masa lalu aku, kau masa silam aku.
kau masa kesedihan dan kerepitan aku.

aku tak sanggup dah, penattt, penat sangat..
kau buat aku macam ni, aku rasa macam pendek je nafas aku.
aku ke yang salah dalam hal ni?
kau fikir tak apa yang kau buat kat aku?

aku sanggup lepaskan orang yang betul2 aku sayang sebap kau! 
aku tipu orang yang aku sayang sebab kau !
aku buat dia sedih sebab kau !
aku tanggung sedih sebab kau !
aku tanggung keperitan, sakit, maut semua sebab kau !
aku benci kau !!!!!

aku berdoa aku bersujud supaya Allah bagi aku petunjuk...
tapi aku tak dapat semua petunjuk tu..
kau kejam ! kau jahat !

aku sayang kau, aku sekat nafsu kau, aku tahan dosa kau..
 tapi ni ke yang aku dapat?
ni ke yang harus aku tanggung?
kau faham tak?
kau rasa tak apa yang aku rasa?
kau sedih x?
kau sakit tak?

aku benci kau !
aku benci kau !!!!!!!!!!!!!!1

No comments:

Post a Comment