5/27/2013

kaca mata, berbibir pink


بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum

Hari ni 28/5/13 genap 20 hari pemergian aruah nenek tersayang. Genap 8 hari ibu dengan ayah pergi mengerjakan umrah. Semoga ibu ayah dan jemaah lain sihat dan selamat disana, dan kepulangan yang akan ditunggu2.
Gamba atas ni, hehhe. Nak tunjuk kan bibir tu sebenarnya :p
Pergi farmasi sebok mengetes segala lips yang ade. hhaahhaa.
Ok serius time.
Alhamdulillah, result mimi dah keluar untuk semesta 4 dan keputusan yang mimi dapat mimi bersyukur. Dapat 3.22 setimpal dengan usaha mimi yang tak berapa rajin ni.
Setiap semesta ada je dugaan yang mimi kena lalui. Tapi semesta 4 ni mimi rasa semesta yang terlalu banyak dugaan dan kesedihan. Mimi terlalu dekat dengan emosi kesedihan. Kawan2. Percintaan. 
Mimi bersyukur sangat ramai yang ambil berat pasal mimi, mimi hargai. Mimi baru sedar selama ni orang sekeliling mimi terlalu ambil berat pasal mimi.
Mimi sangat berterima kasih kepada sahabat2 blog yang sudi baca setiap entry mimi. Mimi bukan nak berkongsi kesedihan, mimi nak sahabat2 mimi muhasabah diri. Setiap masalah yang kita dapat tak sehebat masalah yang orang lain dapat. Kita kena redha dan ingat Allah sentiasa ada bersama kita.

p/s : ku tunggu pemilik tulang rusuk ini  

2 comments:

  1. congrats dear on the result...kakak tumpang happy for you...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala malu nye :p
      ape pon thanks akak.
      doa kan kejayaan mimi k.
      mimi akan sntiasa mendoa kan kejayaan akak dan sahabat yg lain. :)

      Delete