nuffnang

4/25/2013

menanti JODOH :)





"Petanda Jodoh itu"

Allah memberi petanda jodoh itu apabila hati bergetar debar bila berdepan dengan 'si dia' yang tak pernah di rasa dengan orang lain sebelum ini

Merasa selamat bersamanya, rasa dihargai, rasa ingin memberi lebih dari menerima, rasa risau bila memikirkannya dan rasa bertambah nilai diri bersamanya...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 
بسم الله الرحمن الرحيم
Rajin betol sekarang ni cite pasal jodoh eah. tp betol ke ape yg dikatekn oleh kak bedah huk aloh tu?
tp kalau betol, mcm mane pulak dgn org yg kena paksa kawin?
dia ade rasa benda yg sama mcm tu ke?
knape mimi dh jumpe rmai llaki tp xde sorang pon yg mimi pandang mimi rase mcm tu?
jodoh mimi lambat ke? (miyang aq makin menjadi2 la).
mimi penah rasa slamat klau ade dgan dia, tp yg lain2 tu x brapa la.
ni yg nk buat kajian nih. hehhe
tp dalam hal ni kite kena bnyak berdoa dan bersabar.
dan akhir skali kite kena redha dengan ketentuan yg akan kite dpat lpas ni.
hahhaha ayat.
tah gatal sgat ni knape?
dia x fikir kita, kita je sebok fikir hal dia kn. 




2 comments:

  1. setiap orang pasti jodohnya akan sampai juga... ^_^ tak tau cepat atau lambat jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye memang, tp nak tau sape pemilik tulang rusuk mimi ni. doa kn ye :)

      Delete