1/20/2013

mimi SENYUM

1 senyuman . . . 1001 makna yang terbuku dalam hati. dulu lain sekarang ni lain. jangan samakan masa silam dengan masa yang akan datang. andai kata masa akan datang dan datangnya seakan masa silam, jangan pernah samakan. sebab, walaupun sama tetap tak serupa. kita dulu lain, sekarang ni lain. perasaan kita dulu lain, sekarang ni bertambah berbeza. 
kita sama2 simpam kenangan silam kita. kita saling mengingati antara satu sama lain. tu semua menjadi kenangan kita, kita jadikan ia nya satu memori yang indah dalam hidup kita. kita lalui banyak benda ynag hampir saya, semuanya hampir sama. kesedihan yang kita lalui kita sama2 rasa. sukar mendapatkan kembali benda yang telah hilang dalam diri kita. untuk mendapatkan peganti yang serupa dan sama tidak mungkin sama sekali.
gamba2 menjadi bukti tentang kita. kisah kita. kita sama2 rasa keperitan. jarak antara kita tak mungkin kabahagian untok kita. kita selesa dengan keadaan kita sekarang. pedulikan apa yang akan orang bercerita tentang kita. kita tahu apa yang terbuku di hati kita. kita boleh bersedih bersama. kesedihan kita cerita hidup kita yang kita pernah bahagia satu ketika dahulu.

No comments:

Post a Comment