nuffnang

1/03/2013

1/1/2013



بسم الله الرحمن الرحيم
 Assalamualaikum. Malaysia digemparkan dengan letupan bunga api dimerata tempat ! Sempena Tahun baru, 2013 ! Happy new years for all my followers. Hopy for this years will change everything. I very hope for this year I can get more happiness n joi. 
Tahun 2012 banyak sangat kenangan, terlalu banyak sangat. Terlalu banyak pahit dari manisnya. Tahun 2012 banyak mengajar Mimi tentang dunia dan kehidupan. Mengaja Mimi segela erti kehidupan. Mengajar Mimi menghargai, mengasihi, merasa keperitan hidup, merasai kesedihan dan banyak lagi.
Tahun 2012 tahun yang paling bermakna yang tak dapat dilupakan. Mimi harap Mimi dapat pandang kehadapan untuk memajukan diri Mimi sendiri. Dah banyak benda yang Mimi lalui, agaknya lepas ni dugaan apa pula yang akan Mimi hadapi. Allah tu maha adil, Allah memberi kita ujian semampu kita tidak pernah lebih. Allah juga nak kita sedar agar kita tidak lalai dengan kehidupan kita sekarang.
Kesusahan yang kita dapat tu mungkin juga kebahagian orang yang kita rampas tampa kita sendiri sedar. Dalam dunia yang hanya pinjaman sementara tak mudah kita nak lakonkan. Sedangkan pelakon sebenar pun boleh dikritik ni kan pula kita hanya hambaNya. Kecil kita ni, siapa kita nak menentukan baik buruk kita. Apa yang kita buat kadang-kala kita tidak sedar yang ia nya salah.
Sekarang ni Mimi hanya mampu tersenyum dan bersabar walaupun sedang sarat mengandungkan gigi bongsu. Sakit gila! Kalau hati boleh terguris dan boleh tahan sakitnya, takkan sakit gigi yang budak kecik rasa pun tak boleh tahan. Hhheee.
Mimi harap semua kawan-kawan mendoakan yang terbaik untuk Mimi. Macam tu juga dengan Mimi. Mimi akan pastikan setiap kali Mimi menadah tangan untuk berdoa, Mimi takkan pernah tingaalkan doa untuk kawan-kawan semua. Insallah. Mimi sayang semua.

# hepy new years syg :,(

No comments:

Post a Comment