nuffnang

12/16/2012

saya tak sempurna

ape yg awk nk sye buat sbena nye? knape awk tnjuk kn prubahan awk scepat ni? ape slah sye pd awk smpai awk buat sye mcm ni? sye pnah jnji dgn awk sye akn jge hti n prsaan awk. sye xnk awk sdih walu pon awk tw awk no 2 n bkan yg ptama. slah sye ke smua ni blh jd? 
knape stiap yg kite rncang xkan trcapai wlaupon sye dh bkorban tok awk. tlog la jngn seksa sye mcm ni, sye dh x kuat ari2 mcm ni. sye rela lpas kn awk klau 2 yg tbaik. sye tw sye ni bdoh sbap mndua kn org yg btol2 syg kn sye. die 2 cinta hti sye, tp sye dh kcewa kn die. sye x dpt byang kn ape akn jd klau dia tw sye mndua kn die. 
sye nk bg tau awk, awk msih ade mse untok mpbaiki hbungan kite. awk tlong la sye, bntu sye tngal kn die. syg x sngop nk bsdih untok die. bkn niat sye nk gune kn awk tok sye tngal kn die, tp sye rse awk adlah jlan tbaik sye. sye syg sgt kat die, die wat sye knal erti khdupan sbena. die mngaja sye mnghargai n mnerima kkurangan ssorang apa ade nye. sbap 2 sye blh mnerima awk dlm hdop sye tp knape die sngop bsusah tok sye, tp awk?
awk tlog la sye, sye merayu sgt. tlong la bwak sye brgi jaoh dri hdop die. sye xnk ssah kn hdop die lg, wlaupon die 2 cerita hdop sye hari2. die 2 snyuman sye, die 2 ksdihan sye, die 2 kmarahan sye, die 2 kkcewaan sye, die 2 sgalenye. die je blh trime smua 2, xde spe yg sngop trime smua tu tok sye. sye x mnghrap awk jd mcm die, tp 1 je sye nk dri awk. sye nk awk tlong sye lupe kn die. 
die 2 plangkap hdop sye, tp sye nk bdikari tok lengkap kn hdop sye sndri tmpe die. sye tw perit tok sye buat mcm 2, tp smpai bile sye nk ttap mcm ni. sye xnk tngok die tseksa sbap sye. ape lg yg die nk buat tok sye lpas ni. knape die dtg dlm hdop sye? npe ade org mcm die dlm dunia ni n npe ade org yg kejam mcm sye kat dunia ni. 
sye x pnah kata cinta kat die, sye cume ckp syg je kat die. cinta die kat sye dh stingi gunung, tp sye? sye dh main kn hti n prsaan die pon sebap awk, so tlong la sye. awk je yg blh tlong sye. sye jnji sye akn ekot ape je khendak awk klau awk btol2 tlong sye lupe kn die. ape saje :(

#tlong la pham sye tok mse tdekat ni, sye merayu sgt :(

No comments:

Post a Comment