12/04/2012

mimi sayang DIA

 (gamba tak kena dgn tema)

Kalau 1 hari awak nak menangis, bagitau la saya.
Saya tak janji nak buat awak tersenyum
tapi saya boleh menangis bersama awak
sebab saya pun ada bahu untuk awak juga


kalau 1 hari awak ada masalah, bagitau la saya.
Saya tak janji nak bagi awak jalan penyelesaiannya
tapi awak boleh berkongsi dengan saya
sebab saya pendengar setia awak


kalau 1 hari awak mahu berjalan pergi, bagitau saya.
Saya tak janji untuk halang awak pergi sejauh mana awak nak
tapi saya boleh berjalan bersama awak sejauh mana awak nak
sebab saya mehu sentiasa bersama awak


Tapi kalau 1 hari awak perlukan saya 
saya tiada untuk awak
awak jangan la berubah fikiran tentang saya
sebab masa tu saya lebih memerlukan awak di sisi saya

#sentiasamencubauntukmenjadiyangterbaikuntuksidia

No comments:

Post a Comment