nuffnang

12/12/2012

hati tetap berbunga

Assalamualaikum dear. Nak berkongsi cerita sedih sangat ni. Tapi sebelum Mimi cerita apa-apa Mimi nak mengucapkan bebanyak terima kasih kepada orang yang senggup membaca blog Mimi ni.
Mimi pelik la, kenapa eak orang nak buat Mimi macam ni. Kenapa orang suka sangat judge Mimi macam ni. Cerita la dulu apa salah Mimi, apa yang Mimi dah buat sampai nak buat Mimi macam ni. 
Jijik sangat ke Mimi ni sampai nk blog nak unfrend Mimi kat FB. Mimi sedar siapa Mimi ni nak dibandingkan dengan awak-awak semua, siapa la Mimi ni nak berdiri sebelah awak semua. 
Mimi tak pernah kesah pun apa orang nak buat. Sejahat mana pun orang buat Mimi, Mimi tetap bolah terima. Sebusuk mana pun orang buat Mimi, Mimi takkan pernah pun jauhkan diri dari orang tu. Burukkan Mimi sekali pun Mimi tak pernah kesah, Mimi masih boleh bagi senyuman lagi. Mimi malas nak bermusuh dengan orang, sebab Mimi fikir masa susah Mimi. Kita tak selalaunya senag kan?
Mimi mintak maaf kalau Mimi ada buat salah. Mintak halalkan semuanya. Sepanjang perkenalan kita mungkin tak banyak perkara yang indah, tapi masa yang singkat perkenalan kita membuatkan kita mengenali gelagat seseorang tu.
Kalau Mimi selisih dengan awak semua, jangan risau. Mimi takkan pernah sebut pun pasal ni. Mimi tak suka nak gaduh-gaduh, bukan untung apa pun kan? Mimi tetap terima semua ni dengan hati yang terbuka.

# hati tetap berbunga walau apa pun yang jadi

No comments:

Post a Comment