nuffnang

9/12/2012

gIgI bOnGsU kU

Assalamualaikum  to all my dear, especially my bby blog. How are u today? I hope always be fine beside Allah. :)
Nak cite ni pasal gigi. Mimii ngah mnahan sakit gigi n gusi dsebabkan gigi bongsu nak tumbuh. Sakit yang teramat sangat ni. Nak makan kalau di ikitkan tak boleh sebab rasa sakit tapi disebabkan mimi ni seorang yang kuat maka dengan itu bedal je apa yang ada depan mata. 
Tak tahu kenapa rasa seronok pula tumbuh gigi bongsu ni. Orang kata kalau nak tumbuh gigi bongsu ni macam-macam sakit, demam la apa lah siap kena jumpa doktor sampaikan cucuk2 bagai. Tapi mimi bersyukurlah sebab mimi ok lagi tak seteruk mana pun. Nasib baik dah nak abis raya baru rasa sakit kalau sakit masa raya mesti hilang nikmat raya.
Mimi tanya ibu masa ibu tumbuh gigi bongsu dulu macam mana, ada demam2 tak. Ibu cakap ibu macamm biasa je cuma sakit2 sikit je tak de la sampai demam2. Keranya mimi macam ibu la takde sakit apa pun cuma sakit gitu2 je lah. hahhahahah..
Sebenarnya bangga sebab gigi dah tumbuh, maka terbuktilah yang diri ini sudah cukup MATANG !!! Semperna penumbuhan gigi baru ni mimi nak perbanyakkan minum susu yang bagus untuk gigi dan juga tulang. hyahahhahah
p/s: jagalah kesihatan gigi anda  *_^

No comments:

Post a Comment