nuffnang

6/13/2012

MuDaH tErAsA hAtI iNi

Assalamualaikum, hey dear my bby blog. Miss you so much. Tengok la gambar atas ni nampak bahagia tak? Tak bahagia mana pun tapi boleh la tersenyum berbanding dulu. Mungkin lepas ni semuanya akan lebih baik dari yang sebelum ni kan. Sekarang ni Mimi dah semesta 3 dah seharusnya benda baru akan bermula. Heheheh..
Semesta 3 duduk rumah baru lagi, dulu duduk Lorong Permai dengan akak senior berjiranan dengan kawan asrama masa semesta 1. Semua tempat ada pengalaman, sedih, gembira, sengsara semuanya ada la. Tapi harap lepas ni semuanya akan lebih OK dari sebelum ni. Duduk dengan kawan yang boleh susah senag dengan kita. Kalau tak dia orang duduk dengan Mimi rumah lama tapi ada sedikit kengkangan terpaksalah semuanye diubah. Semua itu menjadikan kita lebih mengenali seseorang dan dapat bergaul dengan macam-macam karenah orang.
Setiap hari Mimi mengharapkan hari ini lebih baik dari semalam dan kalau boleh nak rancang untuk hari esaok lebih sempurna dari hari ini. Memang apa yang kita rancang tak semuanya akan kita dapat.
p/s : tak nak ke kebahagiaan yang kita sendiri boleh kecapi? Kenapa mesti tolak tawaran kebahagiaan dan sanggup menerima kesedihan dan kesengsaraan? Renung-renungkan lah.

3 comments:

  1. tertarik dgn ayat ni..

    "Semua tempat ada pengalaman, sedih, gembira, sengsara semuanya ada la.."

    skarang saya pon rase the same way.. :')

    ReplyDelete
  2. thks. mimi hdop bru 19 thun tp dh mcm2 mimi lalui. thnks sudi bce cebisan luahan prsaan ni. smoge kbhagian akn lbih lme dgn kite. :)

    ReplyDelete
  3. olá, sou do Brazil, meu blog é O CASTELO BRANCO - ocastelobranco.blogspot.com

    ReplyDelete