6/23/2012

bby blog Mimi biasa je :(

Assalamualaikum, hey dear bucuk-bucuk hapak my bby blog. Cian my bbi ni belapok ye, meh Mimi syg lapkan habuk-habuk ye. Dah kena tingalkan berapa lama ni bby? Tak payah nak bermadah lebih-lebih kita terus stright to the point ye.
Semenyak dua menjak ni Mimi obses sangan dengan blog la, tapi bukan dengan bby blog tetapi dengan blog orang lain la. Walau pun berkunjung dengan blok orang lain untuk kebaikan bby blog juga. Mimi tak pandai la nak review blog orang macam yang orang buat untuk Mimi. Mimi bukan tak nak belajar buat benda tu semua tapi Mimi lebih suka dekankan diri Mimi sendiri dengan blog. Tak kisah pun sambutan yang Mimi dapat dari setiap apa yang Mimi update kan.
Kawan-kawan blog biasanya nak kan sambutan setiap apa yang dia buat tapi bagi Mimi biarlah Mimi rasa puas apa yang Mimi ada sekarang. Walaupun tak ada yyang komen entry Mimi tapi memadailah dengan teman blog membacanya. Mimi tak ada chat box, tak da ape yang ada pada blog orang lain. Tapi Mimi puas sebab boleh meluahkan apa yang Mimi rasa pada bby blog. 
Tak da semua tu pun blog Mimi dah berat. Hheehhee..
p/s : terima saya apa adanye ye..  :)

No comments:

Post a Comment