nuffnang

5/10/2012

Hari penting

Assalamualaikum to dear my bby blog. I wish all my blved will be ok. Apa cerita kali ini, hanya hati ini sahaja yang tahu dan sebentar lagi akan terluahlah ianya.
1 mei keluar dengan SEKAWAN tapi tak seberapa la sebab ramai yang takda. Ada yang kerja ada yang sibuk dengan urusan peribadi macam-macam lagi la. Apa yang kita orang rancang semua jadi yang sebaliknya. Mula-mula rancang nak pergi lepak Hutan Bandar, punya la semangat siap bawak bordband dengan leptop lagi tau punya la semangat. Sampai je hari yang dirangcang hujan pulak, terpaksa la tukar rancangan kita orang. Kesian kawan-kawan ku ye.
Tujuan keluar sebenarnya nak beli hadiah untuk someone spesial dalam hidup ni, siap keluarkan duit lagi tau. Kita orang pergi la Johor Premium Outlet (JPO) untuk beli hadiah yang sangat berharga walaupun harga yang tak seberapa. Kesian Aro, Zaza dengan Nik penat nak cari hadiah yang diingini tu. hehehe.. Puas satu JPO tu kita orang ronda, mula-mula dah jumpa tapi tak tahu nak pilih yang mana satu kita orang sambung ronda lagi mana tahu boleh jumpa barang lain yang berkemampuan. Puas ronda masuk semau kedai yang tah apa-apa semaunya tak berkenan, bukan apa kalau duit banyak sedap la ni duit cukup-cukup je so kenalah cari dengan jumlah duit yang ada.
Puas mencari pusing-pusing akhirnya ada la juga sebuah 'someting' yang rasanya ok dan menepati cita rasa orang muda. Orang muda? Pemilik barang tu masih dirahsiakan sehingga hari yang ditetapkan ya.
Rasanya tu jelah hari ni, sesuatu yang tak dirancang mesti takkann menjadi dengan sempurna seperti ini lah. hhumm. K nice day dear, lve u .......

No comments:

Post a Comment