nuffnang

12/12/2011

LUAHAN lagi

ASSALAMUALAIKUM bby blog. Hari ni Mimi nak luahkan lagi perasaan yang terpendam ni. Sejak kebelakangan ni memang macam-macam yang Mimi nak luahkan tau.
1) PENAT : jadual untuk semesta 2 ni sangat lah padat nye. Kelas dari awal pagi abis nya sampai lah awal malam (mntak ksian ckt). Ada kos lain tu hari Rabu dia orang free lagi tau beruntung sangat lah. Kalau tak, hari Jumaat pun ada kelas sampai petang tapi nasib baik puan yang berkenaan dah anjakkan pada hari Khamis. Kalau hari Jumaat ada kelas petang agak susah la yek, nanti macam mana nak balik, dah la kelas abis lambat nanti nak balik lagi nak kena tunggu bas lagi. hhuummmmm (pndi nye mngeluh je la ku ni). Lagi la sekarang ni dah minggu ke 4 belaja untuk semesta 2, ha apa lagi kalau tak tugasan lah latihan la dll. Petang tadi je baru dapat assiment baru, nasib baik kena hantar 4/1/2012. Walaupun lama lagi, tapi tak boleh la tangguh mesti buat juga, kalau tak memang berjambag la kalau tangguh je. Tambah kerja tambah la penatnye kan.
2) RINDU : Mimi sedang dilambung rindu sangat-sangat ni. Rindu sangat dekat budak yang dekat sebelah ni, padahal duduk tak da la jauh mana pun setakat Kulai je kot tapi nak jumpa macam duduk dekan Sabah pulak nak kena beli tikit kapal terbang dulu. Kalau dulu nak jumpa setiap minggu boleh jumpa kalau sekarang ni sebulan sekali dah macam 10 tahun sekali je. Mimi rindu jugak dekat bby syg Mimi tu, mane boleh tak rindu kan. Rindu sangat sebap memang susah sangat nak jumpa, sebulan sekali tu pun belum tentu dapat. Kalau ada peluang memang tak kan sia-sia kan la. Miss u my dear.
3) AIR MATA? : Terasa macam nak menangis pulak malam ni, kenapa ye? Dah lama sangat tak menangis, tak tau la kenapa. Orang ada cakap kalau dah lama tak nangis tanti kalau kita nangis susah pulak nak berhenti. Orang yang nangis akan rasa tenag dan leda, sebab apa yang terpendam semuanya dah keluar. Mimi nak kena nangis juga ke?

p/s: mngislh klu e2 mmbuat kte tnag, gmbralh klu e2 mmbuat kta bhgia,deritalh klu sngsara yg kte cri.....

No comments:

Post a Comment