nuffnang

10/10/2011

Pertemuan Pertama




Pertemuan Mimi dengan si dia untuk pertama kalinya. Awal-awal pagi Mimi dengan kawan Mimi iaitu Umie dah pun bersiap untuk bergerak ke Larkin naik bas. Sampai kat Larkin kami terpaksa menungu si dia hamper 1 jam. Untuk pertama kalinya Mimi bertentangan mata bersama si dia, tapi hanya seketika. Si dia bersama seorang kawan yang menjadi drive kepada kami. Sampai di CS kami membeli tiket wayang dah berpecah untuk membuat haluan masing-masing. Mimi menghabiskan masa bersama si dia. Pertama kali berjumpa bagi Mimi merupakan detik-detik indah kami bersama. Untuk pertemuan kami yang pertama tak banyak kejadia yang berlaku kerana semuanya berjalan mengikut apa yang kami rancangkan. Mimi hargai setiap apa yang si dia lakukan untuk Mimi. Saya hanya keluar RM0.50 sahaja untuk keluar bersamanya. 20sen tandas CS dan 30sen tandas Larkin. Segala makan minum wayang dan lain-lain si dia yang tanggung. Orang cakap untung la Mimi dapat pakwa macam tu. Ye memang Mimi beruntung pun. Sejak Mimi dengan dia kami belum pernah sekali pun bergaduh besar, gaduh-gaduh kecil tu ada la tapi sekejap je kami dah ok semula. Sejujurnya Mimi bahagia bersama si dia. Pertemuan kami kali pertama membuatkan kami rindu setelah berpisah untuk sementara waktu. Kami ubati rindu kami dengan pertemuan kami kali yang ke-2. Miss u bby..

aKhIrNyA




Sye : klau syg ckp nk mntak ptos ngan b mlm ni b bg?
Awk : tpi npe,, ?peslh b..?
Sye : syg dh tnang kn dri syg puas2. Syg dh wt kptusan syg lbh jge hti ibu ngan ayh. Syg xnk t syg blik umah die tw kte cple lg. Sory pe yg syg ckp ni.
Awk : (awk call sye)

Kate akhir dri awk, SELAMAT TINGGAL!

p/s: sye mntak maaf ape yg sye wt kt awk. Kslahan sye mmg x ptot awk maf kn smpi bile2....