nuffnang

9/04/2011

Tak sangka


Assalamualaikum. Selamat Hari Raya semua. Mimi nak luahkan perasaan sedih Mimi ni, macam biasa la. First Mimi sedih sebap raya Mimi memang tak bermakna la. Tahun ni Mimi raya tak de baju raya pun tau. Mimi ada beli baju raya tapi ketat sikit la, mesti sebab badan Mimi ni dah semakin membesarkan. hehhe. Dah la 1 baju je kan lepas tu ketat pulak tu sapa yang tak sedih kan. Mimi pegi raya rumah kawan (Dayah) pun pakai baju adik tau, besar sikit la bajunya. Tu pasal bajukan, ni Mimi nak cerita pasal dia pulak.
Raya pertama macam biasa la semuanya tak sabarkan nak beraya, sama la dengan Mimi. Raya pertama die datang beraya rumah Mimi. Ibu dengan ayah layan dia ok je, kalau tengok semuanya ok je. Lepas tu hari2 dia datang rumah, setiap malam tau. Ayah tanya Mimi kawan dengan dia ke, Mimi cakap la 'ye'. Rupanya ayah cakap dengan ibu yang ayah tak suka dekat dia. Ayah cakap macam2 pasal dia, pasal famaly dia semua la. Lepas tu ibu ada cakap juga, Mimi tak boleh series dengan dia. Ibu nak Mimi putus dengan dia, tapi ibu cakap putus dengan cara baik jangan sampai dia buat yang bukan2. Ibu kata kalau orang putus ni macam2 boleh jadi.
Untuk pengetahuan kalian semau, Mimi akan putus dengan dia tapi tak tau la bila masanya. Ni semua dugaan kita kan. K tu je, tah boleh nak sambung panjang2 takut benda lain akan jadi kat Mimi. K salam.

No comments:

Post a Comment