nuffnang

9/15/2011

r.E.n.G.g.A.n.G


Assalamualaikum. Mimi nak meluahkan isi hati lagi ni. Mengikutkan perancangan Mimi Sabtu ni Mimi jumpa dengan dia untuk pertama kalinya. Tapi kengkangan yang tak dapat dielakkan membuatkan kami tak dapat nak bertentangan mata. Mimi tak salahkan Rierin pun sebenarnya, tapi dah rancang dua minggu awal tup2 tak jadi tu yang sedih. Sekarang ni si dia dah kecewa dengan Mimi, dah banyak kali nak keluar dengan dia tapi semuanya tak jadi sebab Mimi. Hanya tinggal satu je lagi harapan Mimi iaitu Noor Syafiqah Binti Othman. Ika sorang je yang boleh memulihkan keadaan kami. Si dia dah mula curiga dengan Mimi, dia kata Mimi nak keluar dengan lelaki lain. Walaupun Mimi dah terangkan tujuan sebena Mimi balik untuk apa. Mimi nak luluskan lesen P pulak, kalau tak sampai bila nak L je.
Untuk Utol (bukan nama sebenar) saya mintak maaf apa yang saya buat ni k. Sorry kalau saya dah mula menghindarkan diri dari awak. Saya tetap nak jalan kan rancangan saya untuk menyedapkan hati orang tua saya sendiri.
"thnks spe yg bce bnde ni. doa kn mimi smoge ape yg mimi buat ni ade hikmah yg bik ttp bkn balasan yg burok". Salam

2 comments:

  1. buat utol : memang frust bile yg di plan tue tak menjadi tapi segala yang berlaku ade hikmahnye.. orang kate, bile sesuatu tue semakin sukar, bermakna kita semakin hampir dengan apa yang kita kejarkan..yg penting sabar.

    ReplyDelete
  2. ape yg dmaksudkn ni?
    awk ni nk slah kn sape n nk menyebelahkn sape?

    ReplyDelete