nuffnang

9/19/2011

BUAT YANG TERBAIK dear


Assalamualaikum kepada semua blogger & kepada all my b, gaga. Hari ni beliau berangkat pergi JB untok mendapatkan pekerjaan. Saye mendoakan awak dapak kerja tu, lepas ni boleh la buat yang terbaik lagi kan. Kalau dah dapat nanti jangan nak buat hal pulak ye, bukan senang dapat kerja.
Saya dapat berita hari ni dari abang saya. Dia cakap awak curang dengan saya. Saya tak de dekat dengan awak saya ingat awak setia dan dakde buat hal, tapi lain pulak yang saya dengar dari abang saya. Abang saya cakap dia banyak kali nampak awak ngangkot perempuan. Pastu klau teserempak dengan abang saya pun dah banyak kali. Apa makna semua ni? Abang saya ke yang saja nak kenakan saya?
Lepas ni apa pulak yang saya akan dengar dari orang pasal awak? Saya harap kalau awak dah kat sana tak tak pyah la nak buat hal macam kat sini, awak fikirkan kerja awak je la dulu. Pasal saya, saya dah dapat rasakan yang kita takkan kemana pun. Kalau tah sebelum pemergiaan awak ni kita nak jumpa kan, tapi tu la dah memang takda jodoh nak buat macam mana kan. Saya doakan yang terbaik untuk awak. Tata my dear....

No comments:

Post a Comment