nuffnang

9/22/2011

huru-HARA


Assalamualaikum. Perasaan yang sama, tetap sedih. Sekarang ni Mimi dekat asrama, baru lepas cuti study week seminggu. Tak tahula nak hidup belah mana ni, kat rumah sendiri ke kat asrama. Kalau kat asrama Mimi mimi tak nak tertekan dengan suasana asrama. Mimi nak balik rumah tapi kalau balik mimi tak nak jumpa dia. Tapi takkan la Mimi nak tolak dari jumpa 'pakwa' sendiri kan.
Mungkin awak bukan yang terbaik untuk saya, atau pun saya ni belum cukup baik lagi untuk awak. Sorry sangat-sangat saya buat awak semakin teruk. Saya takda rasa apa-apa dengan awak. Kalau jadi apa-apa kat kita lepas ni saya harap awak bagi saya buat keputusan pulak k. Kalau boleh jangan la awak mintak untuk bersama saya lagi atau ade apa-apa dengan saya lagi. Cukup saya sakitkan hati awak selama ni.
Kepada pembaca entry ni: ape tngapan u all thdap mimi? mimi kejam x? mimi takde prsaan pape kat die n mimi nk tnjuk kn yg mimi ni jht sgt dmate die. i'm so sorry,plese 4 give me. Salam.

9/19/2011

BUAT YANG TERBAIK dear


Assalamualaikum kepada semua blogger & kepada all my b, gaga. Hari ni beliau berangkat pergi JB untok mendapatkan pekerjaan. Saye mendoakan awak dapak kerja tu, lepas ni boleh la buat yang terbaik lagi kan. Kalau dah dapat nanti jangan nak buat hal pulak ye, bukan senang dapat kerja.
Saya dapat berita hari ni dari abang saya. Dia cakap awak curang dengan saya. Saya tak de dekat dengan awak saya ingat awak setia dan dakde buat hal, tapi lain pulak yang saya dengar dari abang saya. Abang saya cakap dia banyak kali nampak awak ngangkot perempuan. Pastu klau teserempak dengan abang saya pun dah banyak kali. Apa makna semua ni? Abang saya ke yang saja nak kenakan saya?
Lepas ni apa pulak yang saya akan dengar dari orang pasal awak? Saya harap kalau awak dah kat sana tak tak pyah la nak buat hal macam kat sini, awak fikirkan kerja awak je la dulu. Pasal saya, saya dah dapat rasakan yang kita takkan kemana pun. Kalau tah sebelum pemergiaan awak ni kita nak jumpa kan, tapi tu la dah memang takda jodoh nak buat macam mana kan. Saya doakan yang terbaik untuk awak. Tata my dear....

9/15/2011

r.E.n.G.g.A.n.G


Assalamualaikum. Mimi nak meluahkan isi hati lagi ni. Mengikutkan perancangan Mimi Sabtu ni Mimi jumpa dengan dia untuk pertama kalinya. Tapi kengkangan yang tak dapat dielakkan membuatkan kami tak dapat nak bertentangan mata. Mimi tak salahkan Rierin pun sebenarnya, tapi dah rancang dua minggu awal tup2 tak jadi tu yang sedih. Sekarang ni si dia dah kecewa dengan Mimi, dah banyak kali nak keluar dengan dia tapi semuanya tak jadi sebab Mimi. Hanya tinggal satu je lagi harapan Mimi iaitu Noor Syafiqah Binti Othman. Ika sorang je yang boleh memulihkan keadaan kami. Si dia dah mula curiga dengan Mimi, dia kata Mimi nak keluar dengan lelaki lain. Walaupun Mimi dah terangkan tujuan sebena Mimi balik untuk apa. Mimi nak luluskan lesen P pulak, kalau tak sampai bila nak L je.
Untuk Utol (bukan nama sebenar) saya mintak maaf apa yang saya buat ni k. Sorry kalau saya dah mula menghindarkan diri dari awak. Saya tetap nak jalan kan rancangan saya untuk menyedapkan hati orang tua saya sendiri.
"thnks spe yg bce bnde ni. doa kn mimi smoge ape yg mimi buat ni ade hikmah yg bik ttp bkn balasan yg burok". Salam

9/04/2011

Tak sangka


Assalamualaikum. Selamat Hari Raya semua. Mimi nak luahkan perasaan sedih Mimi ni, macam biasa la. First Mimi sedih sebap raya Mimi memang tak bermakna la. Tahun ni Mimi raya tak de baju raya pun tau. Mimi ada beli baju raya tapi ketat sikit la, mesti sebab badan Mimi ni dah semakin membesarkan. hehhe. Dah la 1 baju je kan lepas tu ketat pulak tu sapa yang tak sedih kan. Mimi pegi raya rumah kawan (Dayah) pun pakai baju adik tau, besar sikit la bajunya. Tu pasal bajukan, ni Mimi nak cerita pasal dia pulak.
Raya pertama macam biasa la semuanya tak sabarkan nak beraya, sama la dengan Mimi. Raya pertama die datang beraya rumah Mimi. Ibu dengan ayah layan dia ok je, kalau tengok semuanya ok je. Lepas tu hari2 dia datang rumah, setiap malam tau. Ayah tanya Mimi kawan dengan dia ke, Mimi cakap la 'ye'. Rupanya ayah cakap dengan ibu yang ayah tak suka dekat dia. Ayah cakap macam2 pasal dia, pasal famaly dia semua la. Lepas tu ibu ada cakap juga, Mimi tak boleh series dengan dia. Ibu nak Mimi putus dengan dia, tapi ibu cakap putus dengan cara baik jangan sampai dia buat yang bukan2. Ibu kata kalau orang putus ni macam2 boleh jadi.
Untuk pengetahuan kalian semau, Mimi akan putus dengan dia tapi tak tau la bila masanya. Ni semua dugaan kita kan. K tu je, tah boleh nak sambung panjang2 takut benda lain akan jadi kat Mimi. K salam.