nuffnang

8/20/2011

kesalahan BESAR

Assa;amualaikum. Hari ni je dah puasa yang ke 21. Mimi rasa ni la puasa yang sangat menyedihkan. 18 tahun hidup tah pernah buasa berjauhan dengan keluarga. Puasa pun sedih je, makan pun tak berapa nak cukup. Suasana raya tak pernah rasa la, bunyi mercun pun tak de. Sebenanya bukan ni cerita sebenar.
Ni cerita sebena yang mimi nk share kn. Mimi memang tak sangka sangat dengan apa yang berlaku sekarang ni. Dan mungkin juga ni adalah balasan untuk orang yang pernah buat kat Mimi. Mimi caple dengan sapa mimi main kayu tiga dengan sape pon mimi xtau. Mimi tak mintak pun semua ni jadi. Rasa sayang mimi tak tau la pada sape. Mimi tak pernah rasa kebenaran. CINTA ke ni atau sekadar........


Nama die ni Amirul Faez. Knal die ni sjak kcik lg, dri skolah tadika. Dri skolah tadika tu la smua nye bmula. Tapi smua nye dh jadi lain dh.xde fill. bosan. kesian. takkan lama. menyampah. benci.tak suka. tak faham. sedih dgn nye.



Name die ni adi. Mimi dah knal die lame sjak skolah lg. Knal die dlu pn sbap pakwe adk. Dulu mimi xske sgt kwan dgn die, tp dsbap kn x ske 2 la jd mcm ni. Mimi cple ngan die sblom yg ats, dn still until now. tak tau ape akan jadi. umpame dah bagi segalanya. ade sayang. tak pernah bosan. syang. suka. tak merangkumi segalanya. tetap sempurna. ingin bersama. selama nya. celaru.
SELAMAT BERPUASA b, DAN SELAMAT HARI RAYA 4 BOTH OF b.

No comments:

Post a Comment