nuffnang

8/26/2011

AURA RAYA

ASSALAMUALAIKUM.
Hari ni tah macam mane ade rase aura nak raye pualk, rase semangat je kan. Nak tau tak kenape? Mimi baru je edit2 blog ni, tngok la blong mimi mesti ade rase mcam nak raye cepat kan? hehhe. Ade ketupat ngan pelita lg kan. Mimi dah tau la mcam mane nak msuk kan semua bendealah kejadah 2 so bleh la buat keje ngarot2 mcm ni. Best la mimi tengok blog mimi sktang. bukak2 je ade muka mimi. hehhe.
Di kesempatan ini mimi nak mengucapkan selamat hari raya kepada semua kaum muslimin yang telah menahan lapar dan dahaga untuk berpuasa. Kepada yang tak seberapa nak puasa sangat tu paham2 je la yek. Mimi juga nak mintak maaf atsa semua kesalahan yang pernah mimi buat sama ada tersempunyi atau pun tak. Mane lah tau mimi ate temengate dlam hati sebap blog korang semua lebih cantik dari mimi. hehe. Sape yang sudi tu jempot la datang ke rumah mimi yang tak seberapa 2 ea. Tata.

No comments:

Post a Comment