nuffnang

6/20/2011

Assalamualaikum. Sekarang ni mimi dah mula masuk klas, klas pn dh penuh tw. Khidupan mimi skrang ni dh bnyak jugak brubah tw. Mimi skrng dh x dduk ngan ibu n ayg n our fmly. Mimi hdup kat asrma ni rase nye masa mcm cpat sngat bgerak tw, smua nye blalu dgan cpat. Mcam2 yg mimi rasa hdup kat asrma n blja kat IPTS. Tngok la pic mimi kat sblah ni mcm ape? kan mcm plaja ipt ni, heheh. skrng ni mimi dh mjatu pnuntut tw, oohh so sweet. Mimi amek kos Diploma Pngurusan Perniagaan, bape sbjek mimi pon tak tw la. lpas tu Q-ko mimi kne amek silat, OMG! Mcm ne la gak nye kn mimi klau bsilat. Mimi ada rase sbeslah tw bap pnah kutok kwn mimi. Dia tu guru silat pas tu mimi pnah kutok2, ujong2 mimi kene blja silat. hhaaaa! Harap2 la mimi bleh bwak bnde 2 bap pnting gak klau x pas kne ulang sama cm sbjek2 yg lin. hhuumm. Sbenanye bnyak lg nk cite ape yg ade kat sini, tp suasana tak mgizin kn la. Klau mimi ade ruang yg mncukupi t mimi shre la lg cite n pkmbangan mimi kat sni. maju lah Institit Sains Dan Teknologi Darul Takzim!!! Mimi hrap kwan2 smua dpat doa kn mimi n yg pling pnting kwn mimi "utol" tak pnah mdoakn mimi wlpon mimi jaoh dri die. Sye stil syg awk wlpon sye jhat ngan awk smpi skrng :(

No comments:

Post a Comment