4/03/2011

kEmBaLi





SALAM

Hai semua, apa kabak u alls. Hari ni baru la dapat update blog semula. Line brodband semakin hari semakin sopan santun dan semakin menguji kesabaran. Rindu gila la kalau tak update blong, paling koman pun dua hari sekali jadi la. Blog nikan sebahagian dari jiwa dan raga Mimi. Blog ni peneman Mimi 24 jam, tapi halang dan rintangan yang menyebabkan semuanye tegendala dan porak peranda.
Perkembangan terbaru tetap sama seperti dulu kala hanya duduk rumah, dan tentunya satu perkara yang sangat membosankan. Ada kawan pun semuanya sebok2 belaka, semuanya dah kerja. Rutin harian macam biasa la, bangon pagi, buat kerja2 rumah lepas 2 mandikan nenek dan uruskan la apa2 yang patut. Nak kerja, tapi ibu tak bagi la. Tapi nasib baik la kan dapat duit walaupun duduk rumah je, ni satu kelebihan jadi anak En. Wahid Rabu. hek2 . . .
Lagi nak cerita apa ni. Mimi nak cerita apa yang Mimi suka tak de sape pun yang nak marah. Lagi best sebab my leving blog sudi memerima apa sahaja cerita yang Mimi cerita. Baru2 ni Mimi ada pergi pejabad felda untuk usya kursus2 yang pihak felda sediakan. Banyak juga kos2 yang ada, yang dari syarikat besar2 pun ade juga tau. Salah satu darinye KFC, Proton, Golf (tak tau nama BI nya), & banyak lagi la. Best juga kalau ikit bawah felda sebap kos pembelajaran semuanya felda yang tanggung, kalau kita nak sambuang belajar untuk ke peringkat yang seterusnya baru kita kena bayar. Lumayan kan macam tu. Sekarang ni Mimi nak kena fikir yang mana satu Mimi nak, ni kena buat keputusan yang tepat sebab keputusan SPM Mimi kan "cemerlang".
Ok la e'naf, Mimi sambung next time. Sekarang ni dah petang nak pergi membizy kan diri pulak.
Tata dear, mmuuaaahhh (flying kiss) 4 my folowrs . . .

No comments:

Post a Comment