nuffnang

3/18/2011

GILAKAH AKU?

Salam 1Malaysia blogger and follower (hak3). Mimi ade soalan yang tak dapat nak mencari jawapannya. Nampak tak gambar baju kat bawah ni? Agak2 you all semua la kan, baju ni sesuai untuk siapa? Cop3, sebelum tu Mimi nak bagi tau dulu yang baju ni bukan baju Mimi sama sekali ok. Agak-agak lingkungan umur berapa yang pakai baju macam ni? Hadui, susah betul la nak cakap yang benda sejujurnya. Abaikan je lah.



Tingok je la baju ni. Baju ni menyebabkan 1000 tanda tanye kepada semua ahli keluarga Mimi. Satu persoalan yang tak bisah dijawab, dan jawapan yang tidak sama sekali dapat dirungkai. Salam. Cop3, result keluat hari Rabu ni. "Mimi jngn cmas ea, relex je wat mcm xde bnde yg jd".

No comments:

Post a Comment