nuffnang

1/17/2011



Salam, hai bloger2 smua . . .
Cuti dduk rumah je & tak de nak buat ape, so ape lg klau tak edit blog kn. 1 cerita ni dah heboh yg mengatakn fcbok akan dtutup. ha3. Oleh yg dmikian msti rmai yg akan bblog plak kn pas ni. Tulis blog ni ok pe. Time tryel SPM lau xsilap la kn tjok nye "Kebaikan Blog Kepada Pelajar". Blog pn bik gak tok pelajar kn. Tp ok jugak tok pelajar bap boleh mengarang crita kn. Ibu pn xmrah Mimi bbloger aw. Tp hrap sgt la xde sape yg nk mgunakn blog ni tok bnde2 yg ngatif cm kt fb 2, t ade pulak blog ni dtutop gak. he3 . Byangkn lau blog pn nk 'diblog' ape lg yg Mimi nk wat kt umah nt? Harapan Mimi agar blog ni dpnjang kn umo nye eah. hu3.
K la tata, smoge kite smua pnjng umo eah.

No comments:

Post a Comment