8/26/2010

LELAKI & PEREMPUAN

Saya suka tengok jari pakwe saya...
Cantik betul... Sungguh!
Sampai takut nak pegang...
Bukan takut patah...
tp takut nti jari ktaorg xblh nk tlng each other
di sa2 hari yg gler 4ever dpan mha esa

Saya suka tengok rambut pakwe saya...
Cantik betol... Sungguh!
Sebab tu saya belikan songkok...
Bukan sebab jeles orang lain tengok jugak....
Tapi takut nanti terbakar dek api neraka
Di suatu hari yang giler forever

Saya suka tengok body pakwe saya....
terutama bla pakai seluar pendek
Cantik betol... Sungguh!
Sebab tu saya belikan dia kain plekat
Supaya mase die jumpa dengan Kekasih die Yang Utama
Dia lagi cantik dan berseri menghadap Nya.
Saya pun tumpang dapat pahala. Pheh syoknye...

Saya sedih tengok pakwe saya
Tak tido, tak makan rindu kat saya...
Saya pun macam tu jugak,
Ada problem yang sama..
Die tanya apa ubatnya?
Saya pun bagi die Quran untuk penenang jiwa...
Semoga lebih cintakan Nya dari saya...

Saya sedih tengok pakwe saya
Selalu pesan macam-macam kat saya...
"Makan, minum, drive elok-elok tau..
Nanti awak sakit saye susah ati bla bla bla bla" katenya...
Tapi bila tengok movie sama-sama burn asar maghrib gitu
Die tak kata satu aper pun...
Berdosanye saya....

Kesimpulannya saya memang sayang dia...
Nak jumper die giler forever...
Yang forever punye forever...
Di dunia dan akhirat terutamanya,
Janji nak share heaven sama-sama...
Bahagia selamanya...

Semoga kami saling mengingati,
Dosa sendiri pun infiniti...
Nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
Semoga kami menginsafi diri...
Ya Allah ampunkanlah kami....
Semoga kami dapat bersama selamanya nanti..

BESZ x KLu dpT bf camni..
mmg malang spe yg ckap dyer xnk teman idup yg camni kan..
problem nye de kerr pown gurlz yg camni kat bumi ni..
nak kate kat pluto 2 mybe r de kowt 2 3 kerat..
so..tuk korang yg bergelar gurlz FAHAM2 kan le ayat neh..
ppuan yg baik just tuk lelaki yg bek..
hope kite sume kat sini tergolong r dalam golongan yg BAIK2..
amin..WEYH..amin le reramai..

5 comments: