nuffnang

3/26/2010

CIRI-CIRI BAKAL SUAMI MIMI


Ciri2 yg Mimi nak ni bukan Mimi saje2 wat ea. Tp memang Nabi yang sarankan cri yg mcm 2. Kalau ade pada anda sua jngan malu & jngan segan msok la meminang. Ops! sblom 2 Mimi nk bg tau. Nk msok meminang bkn skrng ea, tngu Mimi dh ckop umo la. Kompol wit bnyk2 ea.

Nk tau ape ciri2 nye? Jom join Mimi.


  • HARTA

  • ISLAM

  • CANTIK

  • KETURUNAN

Mimi nak huraikan cikit ciri2 kat atas 2. Mimi bukan nk yang kaya raya tp ckop la yang ade pkrjaan, yang boleh tngong mkan & mnom Mimi, tmpat tngal & bgi ape yg ptot kat Mimi la. Mimi bukan nk yg mewah, skdar selesa ckop la. Tp klau dpat yg kaya, WoW! 2 mmg bsyukur sgt. Ciri yg ke-2 mmg pntg sgat. Ciri ke-2 ni bkan untok wat main2 tau. Ciri yg ke-3 tu, hmmm... Klau bleh nak la yg sdap mata mmndang. klau dpat yg mcam Torres pon ok gak, xde la hndsome sgt pn jst sweet2 16 je. Ciri ke-4 tu bg Mimi pntng gak la. Mimi xnk la ktrunan yg porak prande. Tp klau dh jdoh nk wat cm ne kan. Pe pon Mimi hnye bsrah je kat tuhan agar dpat psngan yg ssuai. He3. Lebih la Mimi ni kan. Pe pon sbrang komen dri u all Mimi trime. Tata. Salam.

No comments:

Post a Comment